det snöar här i sydsverige

Ja när vi vaknade idag var det vitt ute. Mycket har nu smält bort, men det kommer lite mer snö nu. Tror ju inte att det kommer ligga kvar, tack och lov. Visst, det är fint, men så jäkla kallt!

Lägenheten är rätt så ofräsh.. Tapeterna är fula och fläckiga, och plastmattorna är buckliga! Ibland fattar jag inte hur mäniskor står ut i att bo i såna hära skitlägenheter.. Tur att jag inte är musiker och måste gå på folkis. Det finns en sak till att säga om lägenheten. Ni anar inte hur LYHÖRT det är! Man hör allt! Verkligen ALLT! Igår kväll trodde jag ett tag att jag inte skulle kunna somna.. När hans rumskompisar pratade i rummet brevid lät det som om de var i vårt rum. Jag hörde varje gång någon av grannarna gick ut. Dörren öppnades och slogs igen, porten öppnades och sen hörde man hur det pratades utanför fönstret. Jag skulle aldrig kunna bo såhär. Fy fasen va jobbigt. Tacka vet jag hus! Alexander har en 90 säng här, med ett 180 täcke till. Så det är mys.. dock lite trångt. Har lite oni i ryggen idag.. men som sagt, det är mysigt.

Hur ser dagen ut idag?
Jo, idag ska vi åka till Malmö när Alexander slutat skolan vid 15. När vi har gått på stan ska vi åka vidare till Lund och käka middag, får se om det blir Burger King eller nån mysig restaurang. Om jag känner oss rätt blir det hamburgare, haha! Sen efter det ska vi gå på bio, i Lund. Vi har nog inte bestämt än vad vi ska se. Lutar lite åt Saw V, men jag vet inte. Vi är ju lite chicken båda två så det kanske är bättre att se den på film hemma. Jag skulle gärna se Twilight som har premiär ikväll, men den var inte Alexander så sugen på.. såå, ja vi får se helt enkelt.

Innan han kommer hem ska jag hinna äta lunch, ducha, sminka mig och läsa massa i psykologiboken.. suck!

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback