God morgon!

Eller middag.. det är ju inte morgon längre.

Helgen har varit precis som vanligt. Fredag titta på tv, igår var familjen Stenberg här, idag blir det afro-step 16.30. Allt är precis som vanligt. Jag saknar det där att Alexander kommer hem på helgerna, jag åkte och hämtade honom vid tågstationen, så som det var förra året. Jag är så ensam när han är borta så mycket. Jag hoppas verkligen att han kommer in på en skola som ligger lite närmre nästa år. Det här börjar bli jobbigt nu. Jag vill inte ha det såhär. Ni anar inte hur jävla tråkigt det är att ha en pojkvän 40 mil bort som man bara träffar var 4:e vecka! ='(


Imorgon är det måndag, igen! Herregud vad tiden går fort! Snart är det jul.

/Tina

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är riktigt jobbigt, men det är lika jobbigt för honom. Prata mycket i telefo ch se till att ha kvalitetstid ihop.



Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback