Har du aldrig varit i svalöv? Vilket land kommer du ifrån?

Nu är jag här! Resan gick jättebra! Jag var lite nervös. Jag har aldrig åkt tåg själv innan, föutom till Tranås. Men som sagt, det gick utmärkt. Mamma följde mig till tåget i morse och väntade tills jag gick ombord. När ska jag klippa navelsträngen..?

När jag gick på bussen som gick från Teckomantorp till Svalöv så bad jag busschaffören säga till när jag skulle gå av, eftersom jag aldrig har varit här. Då frågade han vilket land jag kommer ifrån!? Haha! Lite roligt..! "Har du aldrig varit i Svalöv? Vilket land kommer du ifrån" Jag sa llite ursäktande att jag kom från landet Norrköping och då skrattade han bara.. Men han var trevlig, väldigt pratglad! Men jag undrar, vem fan har varit i Svalöv? B, har du varit i Svalöv, du som till och med är skåning?? =P

Nu hoppas jag att Alex kommer snart.. är inget kul at vara själv här. Eller själv och själv.. Jag höll på att skrämma livet ur tjejen som bor här när hon kom hem.. Hon visst inte att jag skulle komma idag.. Men allafall, jag känner mig själv eftersom jag inte känner henne. Ska försöka ta lite bilder när jag är här med.. kommer upp på bloggen sen.

/Tina

Kommentarer
Postat av: B

wiiie skåååne =)Klart, att alla är trevliga:P Nej, jag har faktiskt aldrig varit i Svalöv, nu när jag tänker efter. Vet inte ens om det finns nåt kul att göra där haha (A), förlåt! Men jag har däremot varit i städerna runt om Svalöv:), som du säkert också kommer att besöka.

JAA, ta bilder :D

ha det kul=) puss<3

2008-11-20 @ 13:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback