hem ljuva hem

Nu är jag hemma. Känns skönt att komma hem till min egna säng men jag hatar att åka ifrån Alexander. Vi har haft en underbar helg. Så himla mysigt. Jag saknar honom redan. Eftersom han inte hade tv blev det mycket filmtittande (via datorn). Vi såg Tropic Thunder, Vi hade allafall tur med vädret och Mumien 3, även 15 minuter av Wall-e. Alla var bra, kan rekomenderas.

På tåget hem satt jag brevid en alkis. Uuuu, han luktade as alltså. Hade jag varit bakis hade jag kräkts. Fy fan va vidrigt.

Nu är det bara gå tillbaka till vardagen. Imorgon måste jag läsa massor inför onsdag. Jag läste inte så mycket som jag hade tänkt när jag var bort. Menmen, det ska nog gå bra!


Ska nog ta och göra lite kvällsmat nu..


1 månad kvar till julafton =)
/TIna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback