Känner mig skitsnygg i nya örhänget

Idag har dagen gått jättefort. Jag har läst och skrivit på mitt paper (typ som en liten uppsats) om healing. Är inne på fjärde sidan redan. Känns bra att ha kommit igång. Jag har ju en del att läsa så det är bara bra att jag har kommit en bit.

Mitt öra mår bra. Det är lite ömt och sådär men det är ju inte så konstigt. Tar väl ett tag innan kroppen vänjer sig vid att det är ett hål där. I två månader ska jag ha läkörhänget, känns lite trisst att det är så länge, menmen bara det blir läkt så är jag glad. Så jag ska ta ut den och byta precis innan Egypten, kommer bli asfint! Är faktiskt riktigt förvånad över mig själv att jag gjorde en sån spontan grej. Det är verkligen inte likt mig. Men ibland måste man få bli överaskad av sig själv.

Ikväll ska jag vara hemma och titta på idol.. förvånade? Haha! Imorgon kväll skulle jag vilja göra nått annat än att vara hemma. Känner mig mobbad att vara hemma med mina föräldrar varje helg. Menmen, det är ju skönt att vara hemma, faktiskt.


/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback