om jag hade kommit in på floristutbildningen hade jag vetat svaret nu

Då var det måndag. En helt ny vecka. Ni anar inte hur mycket jag har längtat efter denna vecka. På torsdag åker jag till Alexander och stannar där till måndag! Svalöv here I come!


Som ni flesta vet så gillar jag ju att fixa med blommor och sånt. Jag gör ju gärna egna arrangemang. Nu har jag hittat en snygg hyacintvas. Tyvärr vet jag inte hur mycket vatten det ska vara.. ska själva löken vara i vatten med, eller räcker det med rötterna? Någon som vet??


Ska nog ta bort mer jord.. den tappar ner allt i vattnet. Inte så snyggt.


Idag har jag mest läst. På onsdag har vi seminarium på en artikel, på engelska såklart. Jippi!

Helgen var jättebra! Är så roligt när Emelie kommer hem! Det är så tomt här hemma när hon är i Kalmar! Det var kul att träffa Bella med. Hon har precis kommit hem från Island där hon slaktade får :O ! Jävla vidrigt!

Aja, nu ska jag fortsätta läsa och sen laga mat.

/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va gullig du är :D Saknar dig MASSOR när jag är här också!! Finns ingen som är så lik mig som du, älskar dig <3

2008-11-17 @ 17:17:32
Postat av: b

Visste inte att du va så intresserad av blommor. Den du gjorde var jätte söt :)

jippie, artikeln på engelska imorgon :D haha vi gör typ inget annat än läser. :p

2008-11-18 @ 15:22:48
Postat av: Anna

Du kan skölja hela köken under kranen så att du får bort all jord, sedan bör du ha vatten upp till kanten där löken börjar men inte högre, då drunknar den.

Lycka till! /Anna

2008-11-18 @ 15:42:59
Postat av: Tina

Anna: Ok. Tack för hjälpen! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback