skåningar är ett trevligt folkslag

Det blev inget Malmö igår. Vi åkte direkt till Lund istället. Fast i stället för att åka på eftermiddagen åkte vi in på kvällen. Det var snökaos här och svinkallt! I Lund hade det kommit 5 cm snö! :O Menmen, hursom.. Vi gick till en restaurang där vi käkade plankstek, jättegott! Sen gick vi på bio. Det blev Saw V som vi hade pratat om. Den var rätt okej faktiskt. Den har ju fått jättedålig kritik men jag tyckte den var sevärd.

Idag åkte vi tillbaka till Lund för att gå på stan. Jag köpte en tröja och vantar till Robin. När vi var klara gick vi till Burger King sen efter det gick vi till Espresso House. Jag drack en Vanilla Latte, såå gott! När fasen ska Espresso House öppna i Norrköping?? Här i lund kunde jag hitta tre stycken! Världen är inte rättvis!





Självklart gick vi och tittade på domkyrkan också. Det kallar jag kyrka. Den var hur stor som helst! Tyvärr gick vi inte in, får göra den nån annan gång. 

Ikväll funderar vi på att se nån film. Vi får väl se vilken det blir. Jag har ju vin med mig så den måste ju öppnas med =)








/ Tina

Kommentarer
Postat av: B

Klart vi är :D

Lund är ju bara för nice!!

2008-11-27 @ 20:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback