En trevlig kväll på NH

Jag sitter här vid tvn och tittar på idol med mamma. Mysigt!

Gårdagen blev väldigt lyckad! Jag åkte till Maria på förmiddagen, sen åt vi mat och fikade hos hennes pappa. Sen begav vi oss ner till NH vid 19.30.. Efter nån timmer kom Cecilia, jättekul! Vid 22 kom lärarstudenterna, äntligen! Det var de som hade bestämt att vi skulle ses så tidigt och så dyker de upp vid tio.. lite tråkigt, men vi tre hade ju kul ändå! Jag har aldrig pratat med lärarna så det var jättekul.. och de var SÅ trevliga! Så himla goa människor!

Nästa gång måste Brankica och Victoria följa med, då blir kvällen fulländad!



Sitter och väntar på att Alexander ska ringa.. han är ju så jäkla upptagen hela tiden, eller så lämnar han mobilen hemma. Hursom, han är svår att få tag på!!

Nu ska jag fortsätta se idol medan jag väntar..

/Tina

Kommentarer
Postat av: b

hell yeah att vi ska :D

2008-10-18 @ 12:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback