Han är inte alltid sådär bortskämd...

Anledningen till att Bosse fick äta på min hamburgare var att jag inte kunde äta den. När jag kom ut ur duschen kände jag mig väldigt illamående men trodde att jag var hungrig. Jag stekte mig två hamburgare. Jag kämpade med den första och fick slänga sista biten. Jag gick sedan och la mig i förhoppning att illamåendet skulle gå över. Men ack vad jag bedrog mig. Jag hann bara ligga i 10 minuter sen var det bara att springa till toaletten. Allt kom upp. Efteråt kände jag mig bättre. Jag återgick till min andra hamburgare och tog en tugga, men den var kall och äcklig. Bosse, däremot, var stormförtjust. Därav att min katt satt på bordet och åt.

Så nu hoppas jag och tar i trä att jag inte blir sjuk. Imorgon ska vi till Ge-kås i Ullared. Vill ju verklgen följa med. Jag har kunnat få i mig nudlar, ett glas avslagen coca-cola och två rostade mackor. Nu sitter jag med en stor kopp te.

Klockan 19 ikväll ska jag och mamma på IFK. Jag vill inte kräkas ner läktaren.


/Tina

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack så mkt! Åh Ullared, det är så roligt där :) Hoppas du mår bättre så du kunde åka dit :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback