väntar på Alexander

Åh jag tittatde på dagens avsnitt av DH förut..! Så jäkla bra!

Idag har Alexander varit borta hela dagen.. Han har varit på Ikea bl.a. Jag valde att stanna hemma så jag och mamma kunde åka och träna ist. Tänka sig, Tina väljer träning före ikea. Mår jag bra? Alex ringde och sa att han hade köpt ny säng! Åh jag blev så glad.. jag får så jäkla ont i ryggen av hans mjuka säng! Dessutom är den 105, och jag hoppas den nya är 120.

Imorgon börjar religionspsykologin. Spännande =) Först har vi rel.-historia och sen rel.-psykologi.. Onsdagar kommer bli heldagar. Efter skolan ska jag, Brankica och Victoria hem till Maria. Vi ska dricka lite vin och spela spel. Ha en vanlig tjejkväll helt enkelt. Myyys!


Jag tittar lite på rosabandetgalan.. vet inte om jag ska se hela. Jag blir så rörd och ledsen av sånt där. Tycker det är så jobbigt! 

Aja, nu ska jag borsta tänderna!
/Tina

Kommentarer
Postat av: b

jag har en 120 -haha :D ... thanx för igårkväll, det var jätte trevligt & very nice :D

2008-10-30 @ 18:05:10
Postat av: Anonym

Hejhopp! Ha en trevlig kväll! :)

Postat av: matilda

tja! kolla in och kommentera min blogg! ;):)

2008-10-30 @ 18:14:53
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback