insamling

Måste bara berätta om en insaming hos Barncancerfonen som nyss har startat. De flesta kanske redan vet om den men jag känner att det är lka bra att jag nämner det här.

Det är till minne av en tjej,
madde 20år, som dog 02.15 den 15 september 2008. Den 13 september 2007 fick hon sin diagnos Desmoplastic Small Round Cell Tumor. Denna tjej har spridit ljus och styrka till alla läsare. Jag själv har bara läst lite nu när jag fick reda på det här och jag är ganska tagen ändå. Har fått tårar i ögonen, och att läsa hennes mammas blogg gjorde mest ont.

Här är adressen till insamlingen http://www.barncancerfonden.se/Gavor-Bidrag/Egen-insamling/Insamlingar/Den-javla-idioten/?mode=3 Själv bidrog jag med 20kr.


Vila i Frid, Madde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback