pilates

Idag var vi på pilates. Det var första gången jag provade och jäklar vad skönt det var. Vi var bara 5 st, hehe! Jag sträckte nog ut varenda muskel i kroppen. Undrar bara hur det kommer kännas imorgon...

Jag börjar känna att en stor deppighet håller på att komma över mig. Det är en olustkänsla i magen. Jag tänker nog för mycket på framtiden, igen. Jag längtar efter ett eget liv, efter att få BO med Alexander, efter en ring på fingret och jag längtar efter barn.. Men det finns inte tid eller förutsättningar till allt det där nu. Jag sätter inga barn till världen utan att ha en utbildning.. plugget går före allt just nu.. i x antal år till (vill bara att vi ska bli klara!!). Mest längtar jag efter en gemensam flytt. Jag vet inte om det är det här deppigheten beror på. Antagligen är det en blandning av så mycket.

Menmen.. Nu ska jag fortsätta att se mord i sinnet..

/Tina

Kommentarer
Postat av: Fie

Usch jag har samma tankar som du har om framtiden.. Jag vill att allt ska vara klart nu så att man kan påbörja livet tillsammans.. Förhoppningsvis så är inte det så pass långt borta som man tror.. =)

Postat av: Johanna

Du är inte ensam sister... skämt åsido ;-) Poängen är den att nog alla har tankar inför framtiden som på ett eller annat sätt framkallar mer eller mindre olustkänslor eller oro hos folk... jag tror det kallas gränsen mellan att vara barn och vuxen. Det förväntas mycket av en både från en själv och andra. Jag försöker ta en dag i taget, det väntar en troligen mer än man tror i livet.



Kram Johanna/"dr Phill"/hobbypsykolog/hobbylivschoach ;)

2008-09-29 @ 22:15:14
URL: http://messer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback