massa dötid på en buss

Idag var jag i skolan i 1 timme. Ibland känns det så himla onödigt. Åker hemifrån 8.15 och kommer hem 12.30, och under den tiden är jag i skolan 1 timme. Förstår ni hur mycket tid det går till att bara sitta på en buss? Uschusch, men sånt är livet.

Imorgon är jag ledig! Vilket innebär sovmorgon, sköönt!

Jag har upptäckt att den helgen Alexander kommer hem är den helgen jag måste skriva hemtenta. Jävla skit! Jag har från torsdag till torsdag på mig, men självkart måste jag börja på fredagen allafall. Det kanske är massa jag måste läsa också. Jag måste lösa det där på något sätt, tips någon?

Idag köpte mamma en senapsgul halsduk åt mig. Är så glad! Min förra glömde jag i en provhytt och när jag gick tillbaka för att fråga efter den var den borta.. men nu fick jag äntligen en ny! Kommer bli snyggt till min nya höstjacka ;)

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback