HejHej

Jag känner att jag inte har så mycket att skriva här längre. Jag gillar ju att skriva, så är det. Dock består mina dagar bara av att läsa och skriva. Det händer inte så mycket i mitt liv just nu som är roligt för er at läsa. Visst jag skulle ju kunna nischa den till en "studentblogg", då skulle den vara super. Men nej, usch så deprimerande. En blogg som handlar om böcker, tentor och uppsatser. Nej, kära ni, ni får stå ut med att inläggen kommer mera sällan nu än tidigare. Jag har helt enkelt inte tid eller inspiration.

Idag var jag i skolan redan 7.30, herregud! Tog bilen, så himla skönt att slippa campusbussen. Vi hade ett möte 8.00 som handlade om hur vi sen kan publicera våra uppsatser på nätet. Efter en timme var mötet klart och jag satte mig och läste en timme "nya perspektiv på religon", det ni! Vid 10 tog jag bilen til IKANO-huset, ligger ju 10/15 minuter från skolan, yes. Hittade en tröjja på rea inne på H&M, alltid kul när det är billigt. Inne på IKEA köpte jag 4 vita muggar, och även en korg somjag hittade på fyndet. Älskar fyndet. Vid 12.00 var det ett nytt möte så det var bara åka tillbaka till skolan igen. 12.30 var mötet slut så då åkte jag och punton hem.

Just nu sitter jag och dricker grönt te och äter macka. Ska nog ta och slå en pling till Alexander nu.


/Tina


Kommentarer
Postat av: Brankica!

men åh =( du får i alla fall absolut inte sluta skriva!! En studentblogg hade i och för sig också varit intressant haha :D

2009-04-22 @ 22:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback