Varför försvinner pirret när man blir älder?

Igår, som sagt, fyllde jag år. Ju äldre jag blir desto mindre känns det. Spänningen och pirret är borta helt. Visst, det är kul att få presenter, vem tycker inte det? Men ändå på nått vis så känns dagen lite onödig att fira, ja faktiskt. När jag va yngre var ju den där dagen helig. Listorna på vad jag önskade mig var hur långa som helst. Listan i år fick jag kämpa med och tillslut stod där tre saker. Misstolka mig inte. Det är kul att fylla år, absolut. Men det är inte som det en gång var och det tycker ja är synd.

Menmen. Dagen flöt på bra igår. Familjen kom in och sjöng för mig vid 9, trots att jag sagt att de inte behövdes. Sen var det säsongspremiär för a-laget, så två timmar typ spenderades uppe vid fotbollsplanen, och Robins lag vann! Min moster M och kusin kom o tittade en stund med och då fick jag ett paket, en bok, Om Gud av Jonas Gardell. Är nog jättebra! Sen åt vi tårta och på kvällen hämtade vi Thaimat, det va såå gott. Kyckling (utan glas) med grön curry!

Det som saknades igår var Alexander ♥ Han är nere i Skåne och hade inte möjlighet att åka hem. Menmen, vi får fira när han kommer hem nästa gång.





/Tina

Kommentarer
Postat av: Fie

Tack.. det gör det nog =)



Det är faktiskt sant att pirret försvinner när man blir äldre, nu "kvittar" det nästan om man blir firad eller inte :P hehe.. Eller lite uppvaktning vill man nog ha, men de stora kalasen som man hade när man var mindre är inte lika aktuella längre.. Hoppas att du hade en fin födelsedag i alla fall =)



Kram kram

Postat av: Brankica!

Skit fina presenter! =)Thomas Sabo armbandet hade jag också blivit glad för!!

2009-04-22 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback