torsdag

Handledarträffen gick bra igår. Han verkar jättetrevligt och hjälpsam. Dock så är det jäkligt irriterande att vi aldrig har fått lära oss metod/syfte osv. Alla andra institutioner har långa avsnitt med detta, alltså massa föreläsningar som ingår i kursplanen. Vi har haft typ en föreläsning där vi inte har lärt oss nånting. Det är väldigt irriterande. Men det ska nog gå, vi har ju ändå någorlunda koll på vad det innebär. Vi har ju ändå skrivit en slags B-uppsats som gick bra.

Idag har jag varit på stan med Emelie som är hemma över helgen. Vi gick en runda och shoppade lite sen käkade vi lunch på Golden Bankok, jättegott och jättemysigt! =) Lite senare sen ska jag in till henne igen för att vid 19 förlja med henne på en modevisning uppe på GANT. Philip har fixat kvällen så det ska bli kul att gå dit! Efteråt fortsätter kvällen på Harrys men då åker jag hem ist.

Nu ska jag nog gå och vila lite.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback