2009

Då var det ett nytt år. Detta innebär såklart nya möjligheter. Jag ska börja termin 4 på kandidatprogrammet i religionsvetenskap. Jag ska skriva C-uppsats i religionshistoria (som även kommer bli mitt examensarbete är det tänkt), men jag har inte riktigt bestämt ämne än. Jag hoppas att jag kan hitta något extrajobb i en någon klädbutik. Det vore skönt med lite extra pengar.



Nyårsafton



Nyårskyssen





Det här snygga paret, Therése och Karl, blev förlovade efter tolvslaget. Karl hade gått ner på knä och friat.
Hur romantiskt och sött är inte det? (Therése är Alexander storesyster)



Ett stort GRATTIS till er =)



Jag hoppas 2009 kommer bli ett bra år. Siffran 9 klingar inte så bra i mina öron, men jag håller hoppet uppe ;)

/Tina


Kommentarer
Postat av: B

Siffran 9 är en bra siffra ;) :D kommer bli ett bra år!!



söta ni är :D

2009-01-03 @ 20:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback