Att se högen med böcker som ska läsas ger mig magkatarr

Usch vad seg jag är. Jag hade ställt klockan på 9.30, men när klockan var 11.00 då gick jag upp. Dåligt alltså.

Vad händer idag då? Jag skulle egentligen träffa Emma ♥ ikväll men sen tyckte hon att det blev för stressigt, tråkigt, men jag förstår dig. Vi bestämde att vi ska ses på måndag istället :)

Annars ska jag väl inte göra så mycket idag. LÄSA, som vanligt antar jag. Jag skulle verkligen behöva läsa 5 timmar varje dag, men vem fan orkar det? Det går ju inte läsa så mycket, eller hur? Just nu håller jag på med en bok som heter "Samtalsanalys - så gör vi när vi pratar med varandra" och den är så krånglig.. suck.





/Tina




Hanna och Jonas, jag tänker på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback