blödig av bröllop

Jag har precis tittat på bröllopet mellan Magnus och Emma från Bonde söker fru. Det var så fint och kärleksfullt. Jag blir alltid så rörd när jag ser bröllop på tv (i verkligheten med såklart), jag satt med tårar i ögonen hela programmet. Jag är så blödig.

Jag längtar så himla mycket till mitt egna bröllop (vem gör inte det?). Den dagen kommer jag och Alexander vara lyckligast i hela världen. Den dagen då jag blir fru Walldén kommer vara den bästa i mitt liv, och den dagen då jag vet att jag är gravid med ett efterlängtat barn, såklart. Åh, jag är så lycklig med min älskling.



Jag har världens bäst karl


/Tina

Kommentarer
Postat av: b

SÅ FINA!!! <3

2009-01-28 @ 21:28:45
Postat av: Johanna

Haha, jag satt också och grät!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback