Det är något speciellt med rea

Igår var jag och mamma på MQ-rean som började 7.00. MQ är den enda affären där jag brukar hitta något på rean. Många andra affärer plockar fram massa gamla plagg som ingen vill ha.



Stockh lm; förr 499, nu 250.



Bondelid; förr 399, nu 200. Esprit; förr 129, nu 65.

Linnet kommer bli perfekt för Egypten =) Jag hittade även lite till Alexander och en vit t-shirt som jag fick lämna tillbaka pga att den var för stor, skit!

Har ni hittat nått på rean??



Ikväll kommer Emelie och hennes föräldrar hit på middag. Ska bli jättetrevligt och mysigt! Har ju inte träffat Emelie sedan juldagen och hon åker ju tillbaka till Kalmar imorgon, så detta passade perfekt!


ps. Om ni inte har sett filmen Australia, gör det! Den är superbra! Jag och Alex var på bio igår och såg den. Den var så fin och rörande. Tårar rann på flera i biosalongen.


/Tina

Kommentarer
Postat av: B

Allt var fint, men det första plagget tycker jag mest om ;D



alltså så sjukt.. jag och min bror pratade om Australia idag.. får nog ta och se den då, jaa :D

2009-01-03 @ 20:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback