vi var heeelt själva på ikea idag. jag lovar ;)

Idag har jag och mamma varit på ikano-huset och ikea. Vi hade en mysig förmiddag utan stress. Vi gick först runt i de andra affärerna inna vi gick in på ikea. Jag hittade en fin skjorta och en klänning på GT. Klänningen kanske inte var jättesnygg men för 29kr duger den absolut till att ha i sommar när man springer in och ut till poolen :) Skjortan blir assnyggt nerstoppat i ett par jeans! På Lindex köpte jag ett nytt brunt skärp.. äntligen! Det jag har nu är ifrån högstadiet..

Vi började turen inne på ikea med att ta en fika, det var gott det! Köpen, från min sida, blev inte så stora. Jag köpte bara från "fyndhörnan". Jag älskar att gå där och titta på alla superbillga saker de har. Idag hittade jag ett ljusgrönt örngott (funkar ju till vitt) 10kr, och tre, håll i er nu, bebisbestick! De var såå söta och kostade 1 kr/st så jag kunde inte låta bli. Och älskling, du behöver inte vara orolig, jag är inte gravid, haha! De är till våra framtida barn :)

  



Usch, jag är så himla trött. Jag skulle lätt somna om jag la mig nu, men det känns lite dumt. Funderar på om jag ske se finalen i körslaget sen. Tyvärr tycker jag att det programmet är rätt dåligt.. menmen, en final är ju alltid kul!


Imorgon blir det kalas här hemma. Robin fyllde ju 18 den 8:e januari, så imorrn kommer släkten för att fira!


/Tina

Kommentarer
Postat av: B

Jag brukar också alltid vara själv på ikea , så skönt ;p .och synd att du inte är gravid :D haha.. skjortan va jätte fin=)

2009-02-01 @ 15:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback