Yes, min kamera hann bli klar i tid!

För två veckor sedan lämnade jag in min kamera för rengöring. Det blev fläckar på bilderna och eftersom smutsen inte sitter i objektiven så vågade jag inte rengöra själv. 625 kr fattigare blir jag, men det är det värt. Eller det är ett måste helt enkelt. Så i eftermiddag åker jag och mamma till Linköping och hämtar den. Vi ska även titta på doppresent till mitt lilla kusinbarn, plus lite annant med. Kanske hinner in en sväng på ikea med om vi har tur.

Idag är det två veckor tills vi åker till värmen. Åh vad jag längtar! Och det är en vecka tills vi åker till Ge-kås med Stenbergs, ska också bli kul!



Måste bara berätta hur skönt det är att bara vara ledig och inte jobba. Tänkt om man kunde göra så här varje sommar i resten av sitt liv? Vore nått!




Nu ska jag göra mig iordning. Sen äta lite mat. Thaimat.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback