Sommar i sthlm

Helgen har varit jättehärlig! I lördags var jag och mamma i Stockholm hela dagen. Det var supermysigt. Jag, mamma, stekande sol, fika, thaimat och shopping, kan det bli bättre? Jag hittade en ljus jeanskjol och ett lila linne på Top Shop. Örhängen på antikt, gammalt & nytt, samt glitter. Stockholm skulle jag verkligen kunna tänka mig att bo i, speciellt på sommaren. Nu verkar det ju luta åt Göteborg. Har inte varit där så många gånger (om man inte räknar Liseberg då). Men det är nog lika mysigt där som i Sthlm =)

Igår var mormor här eftersom det var mors dag. Vi var ute hela dagen, älskar solen och värmen! På kvällen tog mamma och jag ett dopp i poolen. Mamma var först i, efter typ en kvart lyckades jag med komma i, men det var kämpigt. På dagen kom temperaturen upp i 23 grader. Men när vi badade var det bara 21. Uuuuuuu, iskallt!! Men jag är stolt att jag kom i, trodde inte det om mig själv.





/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback