ååååååå

Jag måste bara avreagera mig lite. Jag är så himla irriterad på vår studievägledare just nu. För det första så svarar han inte på mina mail, har skickat tre stycken varav det första i januari. Brankica har fått svar så där har de nu en dialog *vågen*. Och hans svar är så himla dåligt skrivna så vi fattar ingenting. Otydliga. Det står en sak på hemsidan och så säger han något annat. DET är frustrerande. Ni anar inte.

Vi vill ta en filosofie kandidatexamen i religionsvetenskap. På hemsidan står det att vi ska läsa religionsvetenskap A 30hp (fösta terminen) och sen 60hp i religionsvetenskap, varav 15 av dessa ska vara uppsatskurs. Sen kan vi läsa 90hp i andra ämnen och det är så vi vill göra. Men då säger han att det blir mycket pappersarbete. Wtf? För vem? För honom? Vad har det med mina/våra studier att göra. Ååå jag är så irriterad.

Jag som precis äntligen har bestämt mig för vad jag vill läsa i höst. Jag vill läsa beteendevetenskaplig grundkurs 60hp och då få in det i programmet. Men nu vettefan hur det blir. Pappersarbetet kanske sätter stopp? =/


Nu måste jag börja sminka mig. Ska åka vid 12.30 till stan och sen vidare till Linköping.

/Tina

Kommentarer
Postat av: b

yeess och dialogen bara fortsätter och fortsätter :D skickar ut hans svar på liu - mailen. pusssssss

2009-03-17 @ 21:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback