en gång i tiden var jag lika bra på datorer som lisbeth salander

Nej nu ljög jag. Men jag var riktit bra på photoshop ett tag. Tyvärr glömmer man ju så jäkla fort. Jag hittade dessa i datorn. Tror jag gjorde dem när jag gick i tvåan/trean nån gång, trean tror jag. Bilden på mig och Alex är tagen innan vi blev ihop. När bilden togs var han lyckligt ovetande om vad som komma skall. Jag såklart hade siktet redan inställt på att det skulle bli han och jag. Och titta nu hur det blev, snart 3 år av lycka ♥. När jag tittar på bilderna så saknar jag Rebecka (hon med pilotbrillorna), vi hade så jäkla roligt ihop!









Jag har ingen aning om hur jag gjorde. Känns trist att man glömmer så mycket. Men det är nog bara googla lite så hittar man sidor med beskrivningar.

Dags att göra lite nytta.

/Tina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

Postat av: Anonym

nice nice =D

2009-03-27 @ 16:27:49
Postat av: B *

:D

2009-03-27 @ 16:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback