fika på stan

Idag var jag inne i stan och fikade med Kristina. Lika trevligt som vanligt!

På fredag tänkte jag och Alexander gå på bio och se "Män som hatar kvinnor". Som vi har längtat! Jag var och hämtade ut biljetterna och när jag kom hem och pratade med Alex i telefonen berättade han att han kanske inte hinner hem till 21 på fredag. Han är nämligen och söker i Sthlm och eftersom han gick vidare(!!!!) ska han spela upp igen men det hamnade på fredagen, vi trodde att detta skulle ske imorgon. Men vi hoppas att han bli klar så att han hinner med ett tåg hem till 21. Får försöka sälja biljetterna annars, det löser sig!

Igår struntade jag i att åka till skolan. Vi hade grupparbete på morgonen vid 9 och vi blev klara så pass tidigt så att jag hann åka hem imellan. Men inte fasen orkade jag åka in till stan igen vid 14 för att åka vidare till linköping. Känner mig ju iofs jäkligt lat när jag stuntar i att åka in till min enda två timmars föreläsning som jag har i veckan. Menmen, jag fick mycket gjort här hemma så det var nog bra ändå ;) läste massa!


Nu ska jag fortsätta se efterlyst.. är så himla trött.. kommer nog somna tidigt idag.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback