härligt med soooool

Idag har jag varit ute och fyllt på med vitaminer. Med ljudbok i öronen gick jag en promenad på 30 minuter och det var så skönt! Uppförsbackar och nedförsbackar. Lika bra att passa på, man vet aldrig när solen kan försvinna och regnet öser ner. 

I eftermiddag kommer Robins kompisar hit och då ska jag hjälpa dem att fixa sig innan Hagafesten som är ikväll. Det ska tydligen vara film-tema och Robin och co ska vara han i "a clockwork orange", ni vet han med lösögonfransar som våldtar kvinnor. Jag har bara sett filmen en gång och det var typ, hmm, 5 år sen och då fattade jag ingenting av filmen har jag för mig. Men allafall, de ska klä ut sig till honom och jag ska hjälpa till. Bild kommer!

Skulle behöva börja på hemtentan idag men tror inte jag hinner det. Suck, det får bli imorrn ist. Jag har allafall skickat iväg min disposition i uppsatsen till handledaren idag, hoppas den ser någorlunda okej ut.


coolt med dubbelexponering, eller hur?



Aja, ska väl ta och äta något nu. Vet inte vad bara..

/Tina

Kommentarer
Postat av: Moster M

Skit-snygg bild!

Ja vill också plugga.... Jag saknar det jätte mycket... Eller rättare sagt, jag saknar att SKRIVA!!

2009-03-18 @ 16:49:58
Postat av: Emma

Åh, riktigt snyggt det var =)

Postat av: Tina

Emma och moster M: Tack! =)

2009-03-26 @ 10:55:20
URL: http://tiinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback