nya frisyren

Jag hade missförsått det hela. Det var Marie som skulle klippa mig, inte Cissi, haha. Menmen, det var ju så jag ville från början så mig gjorde det inget. Jag blev nöjd med håret. Vi klippte upp det lite mer än vanligt fast jag tror inte att ni skulle märka någon skillnad. Jag ser den allafall, och jag trivs. Just nu är det lockigt så jag vet inte hur det känns när det är rakt, antaglien kommer det kännas bra då med.

Efter vi varit hos frisören åkte vi till Maxi där jag köpte en ny kavaj från Lindex, en randig. Vitt och blått (tror jag, kan vara svart med, hehe). Riktigt snyggt måste jag säga!


Några egobilder på min nya frisyr



Nu ska jag gå och tvätta av mig sminket och sen gå och lägga mig. Ska nog lyssna lite på min ljudbok innan jag somnar. Just nu lyssnar jag på "låt den rätte komma in". Det är riktigt bra, lite vidrig emellanåt, men ändå otroligt bra. En annorlunda bok. Har lyssnat på hälften så jag har ca 7 timmar kvar. Alltså ni som aldrig har lyssnat på ljudbok har verkligen missat en stor njutning i livet, bara så ni vet! :)


/Tina

Kommentarer
Postat av: b

du har ju inte klippt nåt :( haha.. får se hur det ser ut live istället =) fina lockar i alla fall. PUSS

2009-03-27 @ 16:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback