tisdag

Senaste dagarna känns det som att jag har varit rätt upptagen. Det är inte likt mig.

I fredags träffade jag ju Emelie. I lördags träffade jag Cecilia (Emelies storesyster). Hon har flyttat till en egen lägenhet så det var väldigt kul att få se den. Vitt och fräsht men ganska litet. Jag var där i flera timmar och vi åt kladdkaka och pratade massa strunt! =) På kvällen var vi ute hos morbror där vi åt tacos, trevligt!

Melodifetivalen var ju skit i lördags. Sorgligt. I söndags träffade jag Linnea som var hemma i Norrköping. Vi gick till bagarstugan, är så himla mysigt där! Louise Hoffsten kom fram och pratade med oss. Hon frågade om vi visste någon restaurang som hade öppet på söndagar. Vi satt som två frågetecken och sa att vi tyvärr inte hade en aning.

Igår fick jag lite viktiga saker uträttade. Jag var och lämnade mitt cv i några affärer, tänker inte skriva vilka. Kan ni tänka er. Jag var i stan 3 dagar i rad och idag ska jag iväg igen (föreläsning). Detta är inte likt mig alls, haha.


Menmen, har inte så mycket mer att säga! Jo, ikväll är det ju DHW och Christine!!


/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback