måndag, ny vecka

Då var en helg i Kalmar över. Vi har haft jätteroligt, jag och Emelie. På fredagen gjorde vi tacos, kollade på en lägenhet (Emelie och Danne) och på kvällen såg vi på Lets dance med deras kompisar Jocke, Oscar och Madde. På lördagen gick vi på stan några timmar. Jag köpte en t-shirt (sååå snygg) och nya jeans =). På kvällen gick på inflyttningsfest hos tre tjejer. En riktig organiserad fest med massa tilltugg och många trevliga människor på liten yta. Det var proppat med folk och vi 23 gick Emelie och jag hem. Man kan säga att jg har varit på min första riktiga studentfest, haha. Det tog bara 2 år.. =P. Söndagen trodde vi skulle bestå av tv-tittande men eftersom vi gick hem tidigt från festen blev vi lite rastlösa och gick ner på stan. Väl där mötte vi upp Danne och senare Jocke. Vi käkade kebabtallrik som var supergod! 16.30 gick min buss hem. Fyra timmars lång resa. Ljudboken var min räddning.


Jocke, Madde och Oscar i Emelies rum


Jocke, Madde och Oscar


Jocke och Emelie


Oscar och Danne på festen


Oscar, G och Emelie


Jag och Emelie


Jag och Danne (hittade bilden på facebook, haha)


Jag




Idag ska jag in och träffa Emma. Ska bli väldans kul! =)
Nu måste jag göra mig iordning och äta mat.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback