Guten morgen

Allt bra? Robin hade kompisar här igårkväll så jag kunde inte somna förs typ 00.30 och när jag väl hade somnat började nån spela gitarr och sjunga till. Va fan, jag ligger och sover!! Så det var ju bara vänta till till den skönsjungande slutade och gick hem vid 1.15. Suck. Det är så jobbigt när man inte får sova.



Haha, på tal om nått annat. Jag vet ju att det är människor från turkiet som läser min blogg, men att det utgör 5,88 % visste jag inte =) Titta här:



Jag kan nu även se varifån vilka städer människor kommer som läser bloggen! Kul tycker jag! Vet dock inte ifall det fungerar.. Dels visar statistiken lite fel när jag tittar unika besökare osv.. inte för att det spelar någon roll, menmen. Sen så kan jag inte se kära lilla Svalöv i listan.. (vet ju att Alex läser). Men det kanske går efter vart ip-adressens upphovsman är registrerad. Aja, jag vet inte. Kul är det allafall.




Nu ska jag ta lite mer kaffe..


/Tina


Kommentarer
Postat av: B

haha wiie hejja Motala :D coolt att du kan se det=)

2009-05-09 @ 17:28:37
Postat av: Emelisa

Nämen så trevligt, vart hittar man denna roliga info? Kram!

Postat av: Emelisa

Ja tack för det, väldigt kul att se! Jag har planer på att komma hem två veckor på semester i juli, sen till hösten blir det nog Sverige för gott =) Ska du hitta på något kul i sommar? Kommer jag hem får vi allt ta och ses!

2009-05-11 @ 10:49:34
URL: http://mliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback