Har ni saknat mig?

Igår satt jag vid datorn hela dagen så jag hade inget att skriva. Samma sak idag, förutom den stora förändringen att jag spendera flera minuter på att skriva på engelska. Jag ni läste rätt. Tina skrev på eneglska. Det är mitt abstract som ska sitta först i uppsatsen. Jag kommer ha en sammanfattning på svenska och ett abstract på engelska. Dock vet jag inte hur bra det blev. Alexander och Robin har fått läsa det, men jag har inte fått Alexanders kommentarer än. Båda två tyckte att det var rätt bra allafall. Det ni! Antagligen kommer jag ändra sammanfattningen på svenska några gånger till så mitt abstract kommer ju då också att ändras.

Ikväll är det melodifestival igen. Åh vad jag tycker att det är kul. Vi ska äta brie, kex, morötter, gurka och dipp till låtarna.. Mmm!

GUD VAD JAG SAKNAR ALEXANDER!! FY F*N FÖR DISTANSFÖRHÅLLANDE IBLAND!! Påtal om Alex så åker han till Berlin imorrn med hans klass.. Jag har aldrig varit i Berlin, skulle va kul att åka dit.. Hoppas de får kul och att han får se det som finns kvar av muren =) Och en sak till... Min älskling är bäst!!! ♥ Han har kommit in på musikhögskolan i Malmö, och nu även musikhögskolan i Göteborg! Det är riktigt bra ska ni veta.. Jag är så stolt över karln!!


Nu ska jag göra lite nytta..
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback