Klart jag hejjar på Sverige även om jag inte gillar låten speciellt mycket

Igår var jag inne i Linköping och träffade Maria, Victoria och Brankii =) Vi hade jättetrevligt! Vi var och fika på ett ställe som heter Belvederen. Det är ett slags utsiktstorn som gjorts om till café, supermysigt att kunna se ut över hela Linköping när man fikar!

Ikväll är det ju ESC! Jag hejjar på Sverige, Azerbadjan och Norge. Jenny, Mats, Moa och Oliver kommer hit ikväll för att titta. Vi ska äta tacotårta och chips! Tidigare idag var jag och mamma på trädgårdsmässan på färgargården. Tur, eller synd, beror på hur man ser det, så har jag inte en egen trädgård. Hade jag haft det så hade flera hundralappar gått åt idag. Köpandet fick mamma står för, det är ju trots allt hennes trädgård. Och pappas såklart.

Aja, har inte så mycket mer att skriva.. ska nog ta en kopp kaffe nu..
/Tina


Kommentarer
Postat av: B

lätt att vi ska dit igen :D

2009-05-16 @ 18:40:34
Postat av: Sofie

hihi ne jag vet nog minsann att du kollar in då och då =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback