Onsdag

God morgon/middag!

Åhh nu har jag skickat in min c-uppsats till Peter (min handledare). Känns både bra och dåligt. Det ska bli roligt och höra vad han tycker så här långt, om det ser bra ut os. Men dock så känns det lite nervöst att han kanske kommer säga att det är jättedåligt "du får göra om allt". Förhoppningsvis är allt okej, men det kommer säkert finnas massor att fixa till.

Det senaste jag la till idag var utdrag från Matteus- och Markusevangeliet. Avsnitt som visar att Jesus utförde healing. Känns så nördigt att sitta här med bibeln framför mig. Menmen, måste man så måste man.

Fick reda på igår att jag klarade den senaste hemtentan. Wohoo! Fan va bra jag är.


/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelisa

Grattis grattis! Du är så duktig! Tror inte att du behöver oroa dig för uppsatsen, går nog galant ska du se =) Kram!

Postat av: B

.. fan vad bra VI är :D hihihi

2009-05-07 @ 13:57:38
Postat av: Tina

Svar Emelisa: Tack, fast jag är inte klar än ;) hehe! Men jag hoppas det inte är så långt kvar dock.. får se vad han säger imorrn!

2009-05-07 @ 15:09:15
URL: http://tiinnaa.blogg.se/
Postat av: Tina

Svar B: Ja, såklart! VI!

2009-05-07 @ 15:10:00
URL: http://tiinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback