Kunde inte vädergudarna ha väntat en månad till?




Foto: Jag



Det är med blandade känslor jag tittar ut genom fönstret och ser snön falla. Det är vackert, det kan jag erkänna. Men jag gillar inte vinter och snö. Det är kallt (ibland så kallt att man bara vill gråta) och det blir blött när allt smälter bort. Om det hade varit -7, 1 dm snö och strålande sol då säger jag inget, det är helt okej. Det är nästan lite fridfullt. Men sånt här "mellanväder" gör mig galen.



/Tina

Btw, jag klarade pedagogiktentan :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar snö och kyla, men jag håller med dig, det är fruktansvärt med "mellan" vädret med slask och temperaturer runt 0:an. Vilket tyvärr är väldigt vanligt nedåt landet och även i norrk. Vill man ha "riktig" vinter får man åka till Dalarna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback