Torsdag

Yes, klarade första tentan för den här terminen, 1 p från VG, så det är liiite surt. Men SÅ jäkla skönt att slippa omtenta! :D

Just nu sitter jag och skriver bokrecension, referat och egna reflektioner över boken Offrad för hederns skull. När jag får skriva om något som berör mig så är det riktigt kul att skriva. Hedersrelaterat våld är en sån sak som berör. Referatet och recensionen får bara vara en ½ sida var, hur ska det gå?? Referatet är ju jättesvårt att få så kort. Menmen, det ska väl gå tillslut..

Vi hade litt.seminarium idag med. Gick bra tror jag, läraren verkade nöjd allafall. Själv satt jag rätt tyst som vanligt. Jag tycker det är behagligare att lyssna på diskussioner än att delta själv. Om jag inte håller med om vad någon annan säger så håller jag hellre det för mig själv, varför ska de veta vad jag tycker liksom? Min ensak känner jag. Skillnad när vi är en mindre grupp på 5 personer, då kan jag babbla på rätt bra. Men om gruppen överstiger 10 då är jag tyst. Sån är jag.

Nu ska jag titta på unga mödrar och sen Christine!


/Tina


Kommentarer
Postat av: Moster M

GRATTIS!!

(men du... klart att DINA åsikter är jättteviktiga i diskussionerna! Tro på dej själv! DU är bra!)

Kram Moster M

2009-10-09 @ 10:25:27
Postat av: B

du är bäst alltså:D näe ingen vill veta vad du tycker :D hahaha ne skoja..jag sa inte heller så mycket den här gången..skööönt att ha tentan avklarad! shit är du klar med din bokrecension? pussssss

2009-10-09 @ 13:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback