Foto

I helgen var jag hos Linnéa och Johan i Västerås. Vi hade så himla mysigt och roligt! Jag fick se deras nya lägenhet och vi hann även med att gå på "opera för barn". Kände mig jättekulturell, haha! Jag passade även på att fota Linnéa och Britta (pianist) till deras examenskonsert (program, affisher osv) och det va jättekul. Dels för att de är så fotogeniska båda två och dels för att jag fick öva mig i att fota. Många bilder blev oskarapa, då jag fotade utan blixt (blir ju såå mycket finare ljus utan) men några guldkorn lyckades vi få fram.


Här är några av dem som blev bra

















Idag är jag ledig och det är SÅ skönt. Ska vara inne HELA dagen, inte gå ut nånting (bara när jag ska hämta posten). Jag ska njuta av lugnet och dricka té. Jag måste iofs öva lite på redovisningen vi ska ha imorrn, men det går på 15 min så det räknas inte ;)

/Tina


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är på att fota Tina! Det har du inte talat om ;) Kram Anna!(från din grupp du vet,haha)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback