seminarium hit, seminarium dit

Usch va deppigt det känns att hösten är här. Tänk om det kunde vara 30 grader varmt året om. Hösten och vintern är ingenting för mig. Kallt, regningt och blåsigt.

Ikväll har vi litteraturseminarium i invandrarkursen. Boken handlar om sveriges invandring från början (då Sverige inte ens var Sverige) fram till idag. Det är intressant, men det är en tråkig bok med alldelse för mycket detaljer, namn och årtal uppradade på varandra.

På torsdag har vi även litteraturseminarium i pedagogiken och det kommer handla om lärande. Tycker att ämnet pedagogik är himla diffust, det ingår typ i allt. Svårt att säga exakt vad det är, vilket jag tycker är jobbigt. Jag vill gärna ha en definition som man kan luta sig mot. Men icke. Menmen, jag hoppas det klarnar, har ju tenta om 2 veckor.

Ska hinna läsa lite till nu tänkte jag, innan jag måste bege mig mot Linköping.




Världens BÄSTA ♥


/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback