torsdag

Påsken var superbra. Jesus dog och uppstod, så allt var som vanligt. Påskmiddag hos svärmor och tjejkväll hos Amanda :) Alexander var hemma hela helgen, mitt hjärta ♥

I tisdags började en ny kurs, vardagslivet heter den. Vi ska skriva ett grupparbete denna gång, som en miniuppsats. Jag, Branki, Anna och Clara :D Kommer blir SÅ bra!


Jag skickade iväg sökningen till hösten igår:
1. Barn- och ungdomspsykologi 1, 30hp
2. Arbets- och organistionspsykologi 1, 30hp
3. Socialpsykologi, 15hp

Vad tror ni om det?
HOPPAS att jag kommer in på mitt förstahandsval. Den går på helfart, vilket andrahandsvalet inte gör. Arbete/org är utspridd över ett år, vilket innebär att om jag skulle komma in på den så måste jag läsa 15hp till. Alltså vill jag att det ska se ut så här: Alt1 --> Barn/ungdom. Alt2 --> arbete/org + socialpsykologi. Aja, vi får se hur det löser sig, jag får väl söka i efterhand om det skulle strula. Psykologikurser brukar ha höga intagningspoäng, har jag fått för mig allafall, så jag hoppas att det går vägen ändå. Visst, jag har inte dåliga betyg, men kanske inte tillräckliga. Kanske har jag förtur för att jag redan har över 180hp? Menmen, det fixar sig.




Mina älsklingar.
Bosse blev jättaglad när Alexander kom hem. Han myste så mycket han bara kunde!

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback