sjuk

Usch va jag är sjuk. Bihålorna är igentäppta, jag har lite feber och kroppen känns matt. Mamma var hemma förra veckan så jag är rätt säker på att det är henne jag har fått det av. Det som är värst är att jag missar min, Brankica, Victoria och Marias filmkväll ikväll. Vi skulle vara hemma hos Victoria, dricka vin och mysa. SKIT! Men det är lika bra att stanna hemma och vila. Vill inte smitta ner någon heller.

Ska lägga mig i soffan och glo på film tänkte jag. Igår tittade jag på Guldkompassen, den va väl sådär. Jag har så himla svårt för att koppla av och se på film mitt på dagen. Tar nog nästan en timme innan jag kan varva ner och släppa tankarna på allt annat. Har ni också det? Idag vet jag dock inte vilken film jag ska välja. Kanske blir någon rolig som typ Sunes sommar eller Sunes jul.. eller kanske några avsnitt av Christine season 2 som jag fick i julklapp? Aja, nått sånt blir det allafall.




/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback