2010

Nu har jag fått tillsägelse igen för att jag inte uppdaterar. Branki, jag ska bättra mig, eller allafall försöka. Första inlägget 2010, bättre sent än aldrig.

Nyåret firades hemma hos Petter. Vi var ett gäng på 7 st så det va en lugn och trevlig kväll :) Kul att träffa killarna igen!

Skolan har ju dragit igång med. Jag har tenta nästa lördag, känns skit just nu. Den här kursen är så jäkla tråkig, till och med tråkigare än kristendomens historia, som va min "hatkurs" innan. Usch, usch. Det är bara göra så gott man kan och se framåt. 25:e börjar nästa kurs som jag hoppas blir roligare. Plus min extrakurs våld, kön och makt börjar 25:e med, DEN ser jag verkligen fram emot.

Tänk att jag är inne på min sjätte och sista termin innan jag tar ut min fil. kand. examen. Tiden går SÅ fort. Vad händer sen? Pluggandet måste nog fortsätta. Inte mig emot, jag gillar att plugga, men på nått sätt känns det lite.. ja, lite dumt. Vet inte varför, kanske för att veckorna jag får utnyttja springer iväg, och för att det finns så mycket annat jag vill göra (och det inkluderar inte att jobba, haha). Men hursom, jag MÅSTE plugga i höst när jag förhoppningsvis flyttar ner till Gbg. Någon inkomst måste jag ju ha (känns dock inget bra att ta mina första studielån.. menmen). 

Jag måste bara klämma in med att jag vill åka till ett varmare land med vita stränder. Jag är ingen vintermänniska. Kunde jag, så skulle jag gå i ide. Lagom till min födelsedag skulle jag vakna.

Jag är fortfarande besatt av allt som har med Twilight att göra, till och med lite värre än förut. Är inne på fjärde boken nu.. Den är så fiiin! Usch, jag kommer gråta som en barn när den tar slut.. Haha, jag är en tönt. Men jag är så kär i deras kärlek. En kärlek som egentligen inte existerar i vår värld..

Aja, nog om det.. Alexander sa härromdagen "glöm inte bort att det bara är en bok, Tina"


/Tina





Kommentarer
Postat av: B

haha jag som tänkte skicka ett: uppdatera!! inlägg :D



"Usch, jag kommer gråta som en barn när den tar slut.. Haha, jag är en tönt." - hahahahah :D

skön du är!!



pussss

2010-01-14 @ 11:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback