slappna av

Då var tentan avklarad. Vi skrev igår 14-18. Kanske inte det roligaste man kan göra en lördag, menmen inget att göra åt. Jag tror det gick okej, eller jag ska säga såhär; det känns allafall inte skit. Allt tror jag hänger på vart G-gränsen hamnar. Det är skönt att ha den gjord och jag hoppas verkligen att jag blir av med den, alltså att jag slipper omtenta.

Idag ska jag bara njuta av att inte behöva plugga. Skönt. Jag ska ägna nån timme åt "så länge vi båda andas" har jag tänkt :) Ska nog iofs bläddra lite i de nya kursböckerna med, fast utan att känna jag måste.







/Tina


Kommentarer
Postat av: Maria F

Roligt att läsa din blogg. Hoppas att tentan gick bra och att nya kurserna blir mer intressanta än den förra. Håll ut! Snart kommer våren med värme och sol! Kram

2010-01-26 @ 23:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback