det kommer bli en bra kväll

Jag är rädd för att Bosse har gjort en rutin av att komma in och väcka mig på morgonen. Idag vaknade jag vid 6.00 av att han jamade, sen kom han in och la sig på min mage vid 6.50, och ja, då är det ingen idé att somna om. Suck. Jag hade ställt klockan på 8.00 så jag missade bara en timme. Nog om det.


Idag ska jag först iväg för att möta upp Brankica på bibban på universitetet. Sen ska vi möta upp Maria och Victoria på US och åker sedan gemensamt till Maria, där vi ska tillbringa kvällen. Vi ska ha TWILIGHTKVÄLL :) Oh yes, vi ska se Twilight och New Moon, käka pizza och äta massa onyttigt! Victoria har aldrig sett någon av filmerna innan, men har man tre kompisar som är twilightgalna så har hon inget val. Vi ska försöka få över henne på vår sida, att bli twilightgalen hon med, hihi. Dock så tror jag det krävs att man ska läsa böckerna med. Jag kan ju erkänna att jag aldrig hade varit så besatt som jag är om jag inte hade läst böckerna. Men alla är vi olika. Frågan är ju om Victoria kommer bli TE eller TJ.. ? Jag och Branki är TE, och maria är TJ tror jag. Den som lever får se.


 

Nu ska jag sminka mig och föna håret.
Ha en bra dag!

/Tina


Kommentarer
Postat av: B

Victoria är nog TJ :( = två mot två alltså!! men jag tror hon kommer ändra sig efter att ha läst böckerna:! :D

2010-03-27 @ 19:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback