får nog säga att det är "pattinson-varning" på Kinnaman


Nu är jag i Göteborg. Alex ligger och sover.. själv vaknade jag vid 9 och har försökt väcka honom sen dess.. HUR svårt kan det vara att vakna? 

Igår var vi och såg Snabba Cash. Måste ju säga att boken är mycket bättre, kändes som om en tredjedel av boken inte var med, saknade en hel del. Men så är det väl alltid iofs. Filmen var ändå riktigt bra och trots att vi visste vad som skulle hända blev vi ändå berörda. Ett stort plus till Kinnaman, herregud vilken skådis, och vilken kille! ;)

Idag ska vi väl gå på stan en sväng. Vi måste allafall förbi systemet och köpa vin. Vi ska hem till Petter ikväll och se melodifestivalen och man kan ju inte se en melodifestivalfinal utan ett (två, tre?) glas vin. Eller hur? Jag hoppas på att Bella kommer också, va så länge sen jag träffade henne.

Vi funderar också på att ta en promenad här i området. Jag tror att Alex bor i typ Majorna/Haga.. ja nått sånt, hållplatsen efter "järntorget" och det ska tydligen finnas massa mysiga cafén runt omkring här. Men som sagt, det hänger ju lite på när Alex vaknar till liv.


Känner att jag skulle vilja städa.. men nej, jag bor inte här. Inte än.

/Tina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback