jag tror jag är redo att skaffa barn nu, jag har övat hela veckan

Den här veckan har jag känt mig som en spädbarnsförälder, inbillar jag mig allafall. Jag har inte fått bestämma själv när jag ska gå upp. Den här veckna är jag "ledig" tis-fre och i tre dagar nu har Bosse väckt mig först vid 6.00, sen vid 6.30, och sen vid 7.00 och om jag har haft tur har jag fått sova till 8.00. Idag fick jag dock gå upp vid 7.15. Gamla katter har ett stort socialt behov. Inte fasen tänker han vara vaken själv inte!  Det är så jäkla jobbigt att vakna till jamanden, och ibland även spinnanden, men det är när han tar till en annan taktik "jaa, om jag myser lite med matte så går hon nog upp".

När jag väl har gått upp och burit omkring på honom ett tag så blir han nöjd, ibland vill han gå ut en liten sväng i uterummet med. Efter detta går han och lägger sig, men då är ju jag alldelse för pigg för att somna om. Tack för den! Visst, det är ju skönt att gå upp tidigt, jag får ju mycket gjort. Kanske är han bortskämd, jag vet inte. Men ändå, det är skönare att själv få avgöra när jag ska gå upp på min lediga dag.

Men hur jobbig han än må vara så älskar jag kattskrället mest av allt på denna jord.

/Tina


Kommentarer
Postat av: B

åå snälla kan du inte göra det!!!! :D hade varit såå gulligt.. och jag kan vara kuma till barnet (flickan) :D:D , remember? Mitt första ska ju vara en pojke:D hahaha

2010-03-25 @ 09:59:24
Postat av: Tina

svar B: Haha! Nae, inte riktigt än.. väntar nog några år till! :P Aa absolut, bara om jag får vara kuma till din son? ;) Ååå tänk, jag får ett eget kumce :D (stavning?)

Postat av: B

Inget fel på stavningen :D du kan det här nu=) haha ja, det är klart att du får awee:D ser fram emot det här du:D haha

2010-03-25 @ 12:15:19
Postat av: Tina

Åh, fasen va bra jag är.. Snart kan vi bara snacka kroatiska :P ..Ciao, volim te, dusa, kuma, kumce, hajde, pape.. du ser, allt jag behöver kunna ;) Aja, vi ses om några timmar :D

2010-03-26 @ 09:37:08
URL: http://tiinnaa.blogg.se/
Postat av: B

woooooooow!!! jag är sjukt imponerad, f*n va du kan alltså:D blir lite rörd faktiskt haha:D söta du <3 Måste berätta för mamma och E :D hahaha =)

2010-03-27 @ 19:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback