onsdag

Nu var det ett tag sen jag skrev. I två dagar har jag skrivit en hemtenta som lämnades in i dag. Skönt att ha den gjord, känner mig dock inte så nöjd. Men hur ofta gör man det?


I lördags var jag, Emma och Amanda ute och festade på Grand. Det va roligt, superlänge sen vi festade ihop! På lördag verkar det som att vi ska ses igen, fast då med Petra och Linnéa med :D ♥ När ska jag sammanföra mina fina barndomsvänner med min nya fina vän Brankica då? Måste bli av snart :) 




Det har hänt en del sen jag skrev sist med. Många bokningar har gjorts.

I maj ska jag gå på fame som gymnasiet sätter upp.. åh tänk när min klass satte upp Grease, de va BÄST, blir lite rörd vid tanken.

I juli ska vi gå på Peter & Matilda i S:t Anna. Deras vanliga sommarkonsert. Den brukar vara jättebra!


Och sist men inte minst har vi bokat resa till Turkiet i år igen (den som inte är förvånad räcker upp en hand) :D Jag, mamma och pappa på Viking Star Hotel & Spa i Kemer, en vecka med all inclusive! Jag längtar redan. Jag måste få en vecka med 40 graders värme för att kunna fungera, så är det bara. Vi åker i slutet av juli.


Källa: turkietresor.se



Och nu till er Twilightnördar, som jag, så kan jag berätta för er som inte vet: Stephenie Meyer släpper en ny bok 5 juni.. The short second life of Bree Tanner :) Ni som har läst Eclipse vet nog vem den kommer handla om? Om inte.. hon är en av de nyfödda vampyrerna. Man ska tydligen få följa henne och de andra nyfödda i deras jakt på familjen Cullen och Bella.. Åh, äntligen en ny bok! De tror att den på svenska kommer heta Bree Tanners andra liv.


Källa: twilightsweden.se


/Tina


Kommentarer
Postat av: B

haha, miss Turkey :D Nee tyvärr är man aldrig nöjd men oftast går det alltid bra ändå! Men jag håller med, riktigt skönt att ha det gjort nu! :)



Åå ja, det hade varit kul:D - fina bilder!!... men dem kan absolut inte jämföras med våra egobilder (hos Victoria) hahaha:D Dem tar allt! :D



Det sista stycket du skrev är det bästa på inlägget haha:D hade ingen aning om att hon skulle släppa en ny bok. Och jag trodde Bree blev dödad? Hoppas inte boken blir typ en "skriver-bara-för-att-twilight sagan-är-poppis" alltså, att det blir lite för mycket av allt :(



puss puss

2010-03-31 @ 17:52:25
Postat av: Tina

Jo så är det väl, vi gör ju så gott vi kan :)



Hahaha, ja dom är bäst ♥



Jo, det är ju hon som dör, men man får följa henne fram till döden, om jag har fattat det rätt. Jaa, hoppas den kommer va välgjord, så att det inte blir som du skrev :/

Postat av: Anna

Jag kommer definitivt att läsa den men jag är tveksam, jag vill ju ha en till bok om Edward och Bella och inte någon annan vampyr. :)

2010-04-04 @ 21:32:24
URL: http://kimilinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback