världens bästa bokserie

Igår läste jag ut den sista boken i Twilight-serien, så länge vi båda andas. Om ni inte har läst böckerna så MÅSTE ni göra det! De är nog bland det bästa jag läst. Jag har ju dragit ut på den sista boken, läst någon sida då och då, men nu i helgen gick det inte hålla emot, så nu är den utläst. Sista boken var riktigt bra och när den va utläst så kändes det lite konstigt. Helt plötsligt är allt slut. Jag kände mig tom och lite vemodig. Tack och lov har jag köpt den första boken på engelska. Jag ska läsa om hela serien sen tänkte jag (beroende på hur det går med engelskan i twilight).








Idag kom även filmen (New Moon) med posten! Tjohoo! Böckerna är bättre än filmerna, givetvis, men filmerna är något speciellt de också.



Nog med nörderier.

/Tina


Kommentarer
Postat av: Anonym

neeeeeeeej skriv mer om dem!!!! haha :D vadå nördigt?! tssss, säg inte så :( .. men jag håller med dig till max hihi :D

2010-03-22 @ 16:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback