min älskade ängel






♥♥♥
Åh, vad jag saknar dig :(


Idag är det tvätt som står på agendan, 11-14. Smidigt att få det gjort nu innan vi åker hem imorgon.

Igår kväll var jag på handledning för "uppsatsen" i barnpsykologin, och det gick bra. Ska skriva om den tidiga anknytningen och identitetsutveckling i tonåren, hur (om?) de hänger samman. Spännande! Jag kan även berätta att jag fått besked att jag klarade B-upsatsen, helt sjukt, var helt säker på att jag skulle få skriva om någon del. Jag behövde verkligen detta G för mitt engelska-självförtroende. Jag är så glad och stolt, JAG klarade detta! Trots att ALL litteratur/artiklar var på akademisk engelska. Jag är bättre än vad jag tror.

Menmen, nu måste jag fixa med tvätten innan jag går, sortera och så (ja, jag fixar allt hemma, mycket smidigare).

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback