onsdag

Träningen blev bara 30 minuter i fredags. Fick ont i smalbenet. Vet inte om det kanske var träningsvärk, haha, hur som helst blev det mindre än vad jag tänkt. Menmen, fick ju upp puls och det är bra.

På kvällen var Alex iväg på sin brasilianska Jiu-Jitsu. Han kom hem och vi började se Prinsessan och Grodan. Äntligen en riktig Disneyfilm, med sång och musik!! Så fin! Tyvärr fick Alex åka till akuten efter halva filmen, han fick synbortfall. Blev orolig, eftersom pappa fick det när han fick sin stroke. Men hur som helst, det var en "bara" en hjärnskakning. Han hade fått en smäll i bakhuvudet på träningen. Stackarn :(

Jag var en sväng på stan i lördags, eller var det söndags? Aja, spelar ingen roll. Köpte en tröjja på Zara, vårig och fin :) Köpte även två baotastora muggar på indiska! I måndags gick jag en långpromenad i Majorna, och jag kan bara konstatera att Göteborg är så himla vackert och mysigt! Majorna famförallt, och Haga, men Majorna är en idyll.

Jag tog igen den misslyckade träningen, från i fredags, igår. Gick både på Booty, Core och Zumba! SKÖNT! Den ledaren som har dessa pass på tisdagar är så himla bra, önskar att han kunde ha måndagar och torsdagar också.


Nu ska jag ta en till kopp kaffe!

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback