alla dessa tentor

Idag har jag varit och skrivit tenta. Fick reda på att den andra tentan vi skrev för några veckor sedan både gick bra och dåligt. Vi skrev ju två tentor samtidigt, varav den ena jag fick VG på, och den andra U. Vilket tyvärr var rätt väntat. Så nu måste jag göra en omtenta, suck.

Och här har vi ingen rast och ingen ro. På tisdag ska jag lämna in en hemtenta, och på onsdag har vi seminarium där vi ska redovisa våra grupparbeten, eller ja, det vi har analyserat fram utifrån ett autentiskt psykolog-patientfall.

Så här har jag inte tid att sitta mer just nu. Dags att börja skriva på hemtentan.


Bättre bild på luggen

/Tina


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tina!! lugg, i like it! Puss

Postat av: Tina

Tack gumman :)

2011-03-08 @ 12:12:21
URL: http://tiinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback